27 mar. 2011

Servetele demachiante Care & Balea

In ultima vreme am tot cumparat produse noi spre testare...cum la capitolul servetele demachiante foloseam numai Pon Pon, deoarece le consider foarte bune si la un pret ok, am incercat sa mai diversific.
Bineinteles ca am incercat si servetele de la Garnier sau L'oreal...nu pot spune ca nu sunt bune, insa au un pret mai ridicat...

Primele incercate au fost cele de la Balea, dar din pacate nu prea m-au multumit...sunt destul de uscate, nici nu se compara cu cele de la Pon Pon, plus au un miros ciudat, parca a medicament. Cu siguranta nu le voi mai cumpara.

Apoi am luat, tot pentru prima oara, niste servetele demachiante Care - marca proprie Mega Image, care mi-au placut tare mult, sunt imbibate destul in solutie demachianta.

Au costat aproximativ 8 lei, le voi mai cumpara si alta data daca voi avea ocazia. Le situez pe locul 2 dupa cele de la Pon Pon, desi cred ca acestea sunt putin mai ieftine si mai groase.

Scuzati calitatea pozelor, dar aparatul foto tot face figuri, ba ies poze intunecate, ba prea luminioase de la blitz :(


4 comentarii:

fashion doctor spunea...

mersi,mersi.pup

Camelcutza spunea...

Si eu folosesc numai servetele Care, mi se par cele mi bune. Unde le-ai gasit p acestea? Eu am gasit numai variante bleu pana acum:(

Pixxie spunea...

Le-am cumparat din Mega Image Tineretului, nici nu stiam ca sunt mai multe variante :) Pupici !

Elena Bby spunea...

si eu sunt fidela servetelelor demachiante Pon Pon pe care nu le-as schimba pt nimic !