2 mar. 2011

Tag: Get to know me

De la Andreea.

1. Are you named after anyone ?
Din cate stiu eu, nu.

2. When was last time you cried ?
Acum cateva zile.

3. Do you have kids ?
Nu inca :)

4. If you were another person, would you be a friend of yourself ?
Cu siguranta as fii prietena pe care nu am avut-o pana acum...

5. Do you use sarcasm a lot ?
Da, cateodata cred ca exagerez.

6. Will you ever bungee-jump ?
In nici un caz, imi este frica de inaltime, nu-mi plac sporturile extreme.

7. What's your favorite cereal ?
Pe vremuri iubeam cerealele Fitness cu lapte. Nu lipsea in nici o zi din meniul meu. Cred ca au trecut 2 ani de cand nu am mai mancat...

8. Whats the first thing you notice about people ?
Ochii si parul :)

9. What is your eye color ?
Caprui !

10. Scary movie or happy endings ?
Happy endings !!!

11. Favorite smells ?
Mirosul florilor de primavara, al cozonacului proaspat scos din cuptor, al persoanei iubite :)

12. Summer or winter ?
Categoric varaaaaaaaaaaa ! Promit ca dupa aceasta iarna sa nu mai ma plang vreodata de prea mult caldura...

13. Computer or television ?
Computer all day long...TV is sooo boring for me...

14. What's the farthest you've ever been from home ?
Sighetul Marmatiei :D

15. Do you have special talents ?
Nu cred ca organizarea timpului, a tot felul de liste si faptul ca sunt uneori tipicara reprezinta  niste talente :))

16. Where were you born ?
In mult iubita noastra capitala...

17. What are your hobbies ?
Exercitiile fizice (cele de matematica nu mi-au placut niciodata), serialele si mancarea buna...

18. Do you have any pets ?
Not anymore :(

19. Favorite movie ?
Nu am mai vazut de mult un film care sa ma impresioneze si sa imi doresc sa-l revad. Pacat...

20. Do you have any siblings ?
Un frate mai mic.

21. What do you want to be when you grow up ?
O intrebare atat de banala in copilarie devine atat de complicata odata ce devenim adulti. Din pacate nu intotdeauna lucrurile la care visezi se implinesc si se aseaza asa acum iti doresti...

22. When was your first slow dance and the song ?
Avril Lavigne - I'm with you.

23. Movies you dislike ?
Musical and horror.

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person ?
Mi-as dorii sa cunosc macar cateva fete din blogroll, maybe one day :)

25. Who do you tag ?
Dau tagul mai departe pentru Mihaela, Oana, Butterfly, Adizzy.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Pupici si la multi martisori cu intarziere,dar cu aceleasi ganduri bune!

Cristina Shopping Therapy spunea...

ai un tag la mine pe blog:)