8 aug. 2011

Ati observat.... ?

Cum au crescut preturile in DM ? Oare asa este in tara asta, ca la un moment dat toate lucrurile bune sa se strice ? Nu stiu care este politica lor, daca au vazut ca au succes si au zis sa profite, sau daca doar in Bucuresti stau asa lucrurile ?

Am vazut diferenta de 4-5 lei in plus la diferite produse. De ex:
- Tus de la Rimmel - 22 la standul de la Mega Image - 26 in DM
- Sampon Clear 200 ml - 14 lei in Cora - 18 in DM (asta este pretul pt cel de 400 ml in mod normal).

Plus alte produse, deodorante sau produse pentru par, tot cu cativa lei buni in plus...

Nu stiu daca si produsele facute de ei, cum sunt cele de la Balea le-au scumpit, pentru ca nu am avut cu ce sa fac comparatie...o sa cumpar numai produse care nu le gasesc in alte parte de la ei, strictul necesar, restul le iau din Cora, la un pret mai bun....Vad ca vor sa ajunga un magazin de lux, incet, incet...

Pacat...

4 comentarii:

Little Princess spunea...

Asa au fost mereu la mine in DM...De fiecare data cand intru in DM renunt si intru in Carrefour ca scap mai ieftin:D

ff spunea...

si eu am obs, dar cand esti acolo si te vezi inconjurat de atatea produse, parca nu mai tii cont:))

Dee spunea...

Mereu mi s-au parut preturile lor mult mai mari la produse gen Pantene, H&S, la Freeman cel putin mi s-au parut nesimtite... De la ei merita sa iei doar marcile lor.

Iulia spunea...

Mereu au fost mai scumpe alte marci. Eu mereu cand intru cumpar de la Balea sau alte produse care nu prea se gasesc prin alte parti. :)