18 aug. 2011

Febra reducerilor

M-a cuprins !!! Ce metoda mai buna de a termina un concediu si de a te intoarce cat mai binedispus la job decat o mica sesiune de cumparaturi ?

Vaaaaai cate reduceri sunt, era sa intru in sevraj prin magazine, noroc ca m-am retras la timp :)) Bineinteles ca deja au aparut colectiile de iarna, dar tot nu ma pot abtine sa nu iau o rochita inflorata la sfarsitul verii....Asa sunt eu, in august rochite, in februarie cizme :D

Mi-am luat o salopeta cu floricele de la Accessorize, dupa care suspinam de mult, dar avea un preeeeeet !!! Acum cu 70% reducere, mai avem ce discuta :) Si o rochita de la New Yorker, plina de floricele :)


Plus doua bluze de la Orsay, una mai lunga, pentru plaja si una verde care poate fii purtata oriunde. Cat m-au costat toate ? 150 lei......offf ce mai iubesc reducerile, va mai spun odata !!!



5 comentarii:

fashion doctor spunea...

foarte frumoase. da , reducerile sunt o placere.puup

Silvia spunea...

foarte frumoase ;) sa le porti iubita!

A.M. spunea...

sa le porti cu placere! ce mult imi place cum vine rochita alba :X eu am fost in weekend in sunplaza dar n-am gasit cine stie ce reduceri :(

daninho spunea...

uaaaa ce bine arati!!! :X

Pixxie spunea...

Multumesc fetelor, ma bucur ca va plac noile mele achizitii :*

Thx Daninho, sunt flatata :)