19 aug. 2011

Testez Gliss Ultimate Repair

Am primit pachetelul de la Trender pentru campania Gliss. Abia astept sa-l testez, mi-am propus sa incerc de acum incolo numai produse pentru par/corp si nu pentru ten. Pentru ten ma rezum doar la cateva produse preferate de mine :)

La prima vedere imi place foarte mult ambalajul, este un negru cu un auriu elegant care te duce cu gandul la un produs exclusivist. Am mai avut o singura data un set de la Sephora in aceste culori, care era intr-o varianta limitata...

Mirosul este dulce, mi se pare ca aduce cu bomboane :)

Ce spun ei:
"Gliss Ultimate Repair reprezinta inovatia anului in repararea parului, lansata de Schwarzkopt. Noua gama de ingrijire de la Gliss beneficiaza de o tehnologie inovatoare de reparare a parului, cu un complex de Cheratina Lichida de 3 ori mai concentrat, reparand chiar si parul foarte deteriorat. Formula inovatoare actioneaza atat in interiorul firului de par, cat si la suprafata acestuia , asigurand mai putine fire rupte si mai multa rezistenta si stralucire parului. Noua gama este compusa din sampon, balsam si masca-tratament.

Samponul Gliss Ultimate Repair promite ca repara parul uscat si foarte deteriorat atat la suprafata, cat si din interior.

Balsamul Gliss Ultimate Repair promite o pieptanare foarte usoara si repararea parului foarte deteriorat. Se clateste dupa aplicare.

Tratamentul Anti-degradare Gliss Ultimate Repair promite pana la 95% mai putin par rupt si mai multa rezistenta. Se maseaza de 2-3 ori pe saptamana pe parul umed si se lasa sa actioneze un minut, apoi se clateste din abundenta.

Revin cu impresii ! :*

Un comentariu:

Butterfly spunea...

Nici eu nu m-as baga la testat produse pentru ten, asa pentru par e ok :D