6 aug. 2011

Despre Lentilele Aqua Comfort

Sa va povestesc experienta mea cu cele 5 perechi de lentile Aqua Comfort primite in dar -  mentionez ca este primul meu contact cu niste lentile :) Pana acum am folosit doar ochelari pentru distanta, nu am dioptrii mari, doar -1.0...insa mie mi se pare destul.

Cand am vrut sa-mi pun prima pereche am fost la un magazin de optica din zona si am rugat o doamna foarte draguta sa imi arate cum se folosesc...offff ce greu a fost, cred ca s-a chinuit vreo 15 minute cu mine...pur si simplu clipeam si simteam un disconfort sa imi umble cineva in ochi...

In fine, dupa indelungi chinuieli mi le-a pus, pentru ca eu nu am reusit cu nici un chip....Am lacrimat si m-au usturat ochii cateva secunde, insa mi-a trecut. Toata ziua m-am simtit foarte bine cu ele, chiar uitasem ca le am, am vazut foarte bine, dar seara a inceput iar chinul....pana le-am scos credeam ca lesin, ca merg la oftalmolog in toiul noptii. Din pacate nu a fost asa usor cum pare in filme, tine si de indemanare si dixteritate. Cu ajutor pana la urma le-am scos...

A doua pereche le-am pus relativ mai usor - usor in sensul ca incerc de sapte ori si a opta reusesc :)) Cu a treia pereche lucrurile au mers si mai bine...am inceput sa prind mai mult curaj si indemanare si sa inteleg ca nu patesc nimic. In plus am observat ca daca le pun bine de la inceput nu mai am nici senzatia de usturime.

Da, m-am indragostit de confortul pe care aceste lentile de contact ti le ofera si cred ca voi dezvolta o dependenta cat de curand :) Incerc sa nu le folosesc zilnic pentru ca va fi destul de costisitor insa cred ca imi voi comanda cateva perechi pentru ca le gasesc foarte utile.

That's all folks :P

Niciun comentariu: